Bakım Anlaşması

Bakım Anlaşması

Ticari işletmeler için, bilgisayarlardan kaynaklanan en ufak bir sorun hem personelin vakit kaybına, hem ticari zararlara sebebiyet vermekte, o zaman sorun meydana geldikten sonra çözüm bulmaya değil, sorunun meydana gelmesini engellemeye çalışmak gerekmektedir. Bunun en geçerli ve ekonomik yolu Bakım Anlaşmasından geçmektedir.

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?

İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri vb. çevre birimlerinin sayısı beş ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken, tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?

Tüm bilgisayarlar için iki ayda bir kez periyodik bakım
Virüs, spy güncellemesi ve taraması
Arızalı cihazın onarılamaması durumunda yerine yedek cihaz bırakılması
Sınırsız telefon desteği
Uzak bağlantı desteği
Bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör ve diğer çevre ürünlerinin ücretsiz onarımı (parça hariç)

Uzak masaüstü bağlantı desteği nedir?

Uzak masaüstü bağlantısının amacı müşterilere çok daha hızlı servis ile verimliliği en üst düzeyde tutmaktır. Servise yerinde müdahale durumlarında yaşanan zaman kayıplarını ortadan kaldırılır ve yaşanılan soruna müdahale süresini en aza indirilir.