AKINSOFT Otel Çözümleri

AKINSOFT Otel Çözümleri

AKINSOFT Otel çözümleri ile tesisinizin tüm işleyişini biz yönetelim, siz keyfini yaşayın!


Otelinizin kapasite ve büyüklüğü ne olursa olsun, AKINSOFT size uygun bir otel çözümü sunmaktadır.

 

4 yıldız ve üzerinde hizmet veren oteller için geliştirilen. WOLVOX Otel Yönetimi programımız ERP altyapısı ile tüm işleyişlerinizi takip eder, rapor ve analizler tutar.

AKINSOFT Otel 5 programımız butik otel, pansiyon, motel vb. hizmet veren işletmeler için tasarlanmıştır. Kolay kullanım ile birlikte bir çok özelliği sizlere sunmaktadır.

HotelSmart sistemini kullanarak kredi kartı ile online rezervasyon alabileceksiniz.

Otel çözümlerimizden, HotelRunner entegrasyonu ile seyahat sitelerinde online oda satışı yapabilirsiniz.

Bu uygulamamız ile misafirlerinizin kimliklerini sisteme aktarmak AKINSOFT Kimlik Tarama modülümüz ile daha kolay!

 

Kullanım Alanları:

Güçlü Wolvox ERP altyapısı ile otelini yönetmek isteyen tüm işletmeler için.

İçerdiği Modüller:

AKINSOFT WOLVOX Otel Programı, ERP ile tam entegrasyonlu, rezervasyon, resepsiyon, ön büro, odalar yönetimi, satış/kontrat işlemleri, ön kasa, CRM, departman haberleşme, bildirim hizmetleri, banket/organizasyon yönetimi, forecast raporları, gün sonu işlemleri, bloke işlemleri, xml raporları ve otel durum raporunu içermektedir.

Öne Çıkan Özellikler:

  • Hızlı ve kolay rezervasyon, check-In işlemi ve grup girişlerinizi tek tuş ile yapabilir,
    * AKBS ve Jandarma Bilgi Yönetim sistemine otelde konaklayan bilgilerini otomatik gönderebilir,
    * Tüm müşterilere toplu e-mail veya sms gönderebilir,
    * Acenta, grup ya da şirketlere özel kontrat girişleri yapabilir,
    * Acenta rezervasyonlarını raporlayabilir,
    * House keeping (Kat Hizmetleri H/KPG) raporları alınabilir,
    * Otelde wireless kullanan tüm misafirlerin internet kullanım ücretlerini foliolarına yansıtabilir,
    * Kayıtlı tüm rezervasyonlar için detaylı raporlar alabilir,
    * Giriş ve geceleme, XML ve BTM, otel durum raporları, günübirlik konaklama ve locater raporları, tarih ve tarife bazında raporlar, gelir departman ve genel durum raporları, otel Forecast raporları, pazar bazlı forecast raporları, satış forecast raporları, ülke bazlı forecast raporları, oda tipi forecast raporları, city Ledger raporları, günsonu raporları alınabilir,
    * Otelinizde düzenlenecek tüm organizasyonları liste veya çizelge üzerinden takip edebilirsiniz.

 

Proğram Özellikleri

Ön Büro İşlemleri: Ön büro, resepsiyon görevlilerin işlemlerini en hızlı yapabilmesi için tasarlandı.

Rezervasyon: Hangi tarihte hangi odalarınızın dolu hangi odalarınızın boş olduğunu görerek rezervasyonlarınızı takip edebilirsiniz.

Satış ve Kontrat İşlemleri: Acenta ve grup organizasyonlarına ait satış ve sözleşme işlemlerini takip edebilirsiniz.

Etkinlik/Banket Yönetimi (event management): WOLVOX8 Otel Yönetimi programı ile düğün davetlerinden şirket organizasyonlarına kadar tüm otel etkinliklerini kolayca planlayıp yönetebilmenizi sağlar.

CRM (müşteri ilişkileri yönetimi): CRM; karşılıklı, uzun vadeli bir değer ilişkisi yaratmak için müşteriler ile gerçekleştirilen ilişkilerin etkin bir biçimde yönetilmesidir.

Muhasebe Yönetimi (back office): Otelinizin tüm muhasebe süreçlerini ön büro ile entegreli olarak takip edebilirsiniz.

Stock Cost Yönetimi (general store & cost): WOLVOX ERP programı ile otel programının tam entegre yapısı sayesinde stok kartları ve muhasebe kodlarını oluşturarak giriş ve çıkış rakamlarını raporlayabilirsiniz.

Genel Muhasebe ve Bütçe Yönetimi (back office): Hesap planı, fiş işlemleri, tanımlamalar, dönem sonu işlemleri, defterler, mizan/raporlar, mali tablolar ve bütçe modülleriyle otel, restaurant ya da arka ofis tarafından kesinleşen kayıtların raporlamalarını yapabilirsiniz.

 
WhatsApp Destek
0537 783 0707