Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir ?
CRM programları, işletmelerde müşteri ilişkileri, satış, pazarlama ve diğer operasyonel süreçlerin yönetildiği yazılımlardır. Bir işletmenin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) süreci dijital ortamda bir yazılım vasıtası ile takip edilebiliyor.
Satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi birbiriyle ilişkili ekiplerin randevu, görüşme, satış, teklif, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerinin düzenlenmesini sağlıyor. Farklı çözümleri ile entegre çalışabilen yapısı sayesinde pek çok veriyi tek çatı altında buluşturuyor.
CRM programının avantajları nelerdir ?
CRM programı ilemüşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz. Esnek yazılım mimarisi ile karşınıza çıkan CRM programı, donanım maliyetlerini azaltıyor. Böylece, işletmelerin uygun maliyetler ile sisteme bağlanabileceği, operasyonel süreçlerin tek merkez üzerinden kolayca yönetilebileceği bir yapı inşa ediyor.
Düşük Maliyet
CRM programı ilemüşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz.
Geniş Konfigürasyon
CRM programı, iş süreçlerine destek ile müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ihtiyaçlara göre yapılanma sağlıyor.
Geniş Kapsam
CRM programı sayesinde işletmeniz adına müşteriler ile doğru iletişimi kurabilir, müşteri adaylarını tespit ederek doğru hamlede bulunabilirsiniz.
Kolaylık
Pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Özellikleri Nelerdir ?
- CRM programları; bayi, müşteri, tedarikçi gibi paydaşlara ait bilgileri programa tanımlayarak gruplandırmanızı sağlıyor. Böylece bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı ve süreci daha verimli şekilde kullanmanıza olanak tanıyor.
- Potansiyel ya da mevcut müşterilerinize dair verileri ve aksiyonları tek noktada bulundurmanızı ve takip edebilmenizi sağlıyor. Böylece, pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.
- Teklif yönetimi modülü ile teklif süreçlerinde özel tanımlamalar yapabilir, daha çok teklif hazırlayabilirsiniz.
- CRM satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tek ekranda takip etme fırsatı sunuyor.
- Saha satışlarına dair süreç takibi ve yönetimi yapmanıza yardımcı oluyor.
- Satış sonrası süreçlerinizi CRM yazılımları ile kolayca yönetebilirsiniz.
Kampanyalarımız
Smac Bilişim, farklı sektörlerden yüzlerce müşterinin onayını almış ürünler sunar.
Bilgilerinizi Bırakın Sizi Arayalım !
© 2022 Smac Bilişim | Her Hakkı Saklıdır.